onsdag den 15. april 2009

Så satser vi det sidste af overskuddet

Nå, så er det nu ! Der er kun 100 kroner tilbage af overskuddet, og det skal spilles i dag. Og det skal spilles på fodbold. Og på Brøndby.

Jeg anbefalede at spille Brøndby mod AaB på den kupon, der startede overskuddet herinde. Og den gik hjem sammen med et par andre kampe. Og nu er vi så heldige, at præcis den samme kamp skal spilles igen. Brøndby-AaB på samme bane - Brøndby stadion.

Og resultatet: Det bliver også det samme. 2-0 til Brøndby.

Ja, okay, jeg vil ikke stå inde for ciffertippet, men jeg tror fuldt og fast på en Brøndby-sejr. Og jeg tror også på, at de vinder med mere end et mål.

Der er alle de samme grunde som sidst. Og så er det både et godt spil at spille på Brøndby i dag. Og det er også et godt spil at spille mod AaB. Synes jeg.

For Brøndby taler deres stærke hold, den fremragende defensiv og det resultatmæssigt stærke forår. Og ja, så har jeg glemt blamagen i Horsens. Men det tror jeg faktisk også, at man skal. For det var en enlig svale, tror jeg på. Og i det her lys vil den bare sætte Brøndby-spillerne endnu mere op til aftenens kamp mod AaB.

Imod AaB taler to ting: 1) Holdets aktuelle form med to friske nederlag i bagagen mod Brøndby og OB og 2) Marginalerne har forladt Aalborg.

Jeg har skrevet om AaBs marginaler flere gange herinde, og selv om det selvfølgelig er noget udefinerbart noget, så er der altså bare noget om, at ingen bliver ved at være heldige. Eller uheldige for den sags skyld. Og AaB har haft rigtig, rigtig meget tur i den længe. Nu er bøtten vendt. Det var min teori op til kampen mod Brøndby. Og den holdt. Det var min teori op til kampen mod OB. Og den holdt. Og det er min teori i dag. AaB har marginalerne mod sig i øjeblikket.

Brøndby vinder. Og de vinder med to mål. Fordi de har et hold, der er en tand bedre end AaB. Og fordi marginalerne ikke blæser AaBs vej i øjeblikket.

100 kr på singlespil: Brøndby-AaB 0-1 1 3,75.

Så enten er overskuddet helt væk i morgen - eller også har vi 375 kroner i kassen.

Held og lykke med spillet !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar